Odgojno-obrazovni proces

oop1 mVrtić Bubamara –mjesto suradnje i zajedničkog življenja djece, zaposlenika i roditelja
temeljna je ideja koju smo razvili u suradnji s eminentnim stručnjacima iz područja predškolskog odgoja.

Dječji vrtić Bubamara se već više od desetak godina nalazi u procesu sustavnih promjena, kojima nastoji postati mjesto inovacija na području ranog odgoja i obrazovanja, stavljajući naglasak na otkrivanje novih mogućnosti rada s djecom, podizanje kvalitete odgojno-obrazovne prakse, stvaranje razvojno poticajnog okruženja i mijenjanje uloge djeteta i odgojitelja u tom procesu. Želja nam je mijenjati odgojno-obrazovnu praksu u smjeru humaniziranja uvjeta za življenje djece i odraslih u Vrtiću. Proces promjena kod nas je započela 2000.godine doc. dr. Edita Slunjski, radeći sa odgojno-obrazovnim radnicima na mijenjanju poimanja vlastitih stavova, mijenjanju načina rada i unapređivanju pristupa u radu s djecom.
I mnogi drugi stručnjaci s područja ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, svojim znanjem i iskustvom također su nam pomagali podizati razinu kvalitete odgojno-obrazovnog procesa. Spoznali smo da mi, stručni djelatnici vrtića, moramo ponajprije sebe doživljavati kao istraživače i stvaraoce, kao bi na taj način mogli doživljavati i djecu s kojom radimo.
Ustanovili smo da dok god svoj odgojno-obrazovni pristup analiziramo i unapređujemo, dotle se razvijaju i naše profesionalne kompetencije.
U našem vrtiću dominira dobro i pozitivno ozračje, istinsko razumijevanje djeteta, pravodobno zadovoljavanje djetetovih potreba, okruženje po mjeri djeteta u kojem se djetetovo učenje potiče kroz aktivan proces te druženje s drugom djecom i odraslima. Upravo je to temeljna pretpostavka zadovoljnog djeteta i uspješnog vrtića.
Otvorenost prema novim znanjima i daljnjem unapređivanju odgojno-obrazovnog rada s djecom postižemo na način da ih doživljavamo kao ravnopravne partnere u odgojno-obrazovnom procesu. To nas je izdvojilo kao prepoznatljiv i drugačiji Vrtić od ostalih vrtića za rani odgoj i obrazovanje, pa naša dostignuća kontinuirano izlažemo na stručnim skupovima diljem Hrvatske.
Posebnost u našem radu vezana je uz odgojiteljevu pozitivnu sliku o djetetu i umijeću organizacije prostora kako bi se omogućio djetetu da se osjeća kao kod kuće a odgojitelju da ostvaruje što kvalitetniju odgojno-obrazovnu praksu

Naš osnivač i vlasnik prepoznaje rezultate u našem praktičnom radu zbog čega 2006. godine dobivamo Nagradu Općine Gornji Kneginec za promicanje predškolskog odgoja u zemlji i inozemstvu.

Mi koristimo kolačiće (cookies) u radu naših web stranica. Kolačići korišteni za bitne funkcionalnosti stranice su već postavljeni. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information